Sunday, November 11, 2012

Vybírám auto, část 1: Proč

Motto: Jakožto naprostý laik v automobilech, byl jsem nucen podstoupit výběr a koupi auta. Protože to bylo poprvé (dosud ke mne auta vždy přicházela a odcházela v podobě služebních),  stálo mne to dost času i nervů a obé bych rád ušetřil ostatním.

Ráno mi volala Eva, že stojí na křižovatce a nejede. Spolecně jsme odtlačili auto na krajnici a strčili za zadní okno trojúhelník.Zavolal jsem svému dvornímu automechanikovi a ten už jen konstatoval smrt. Ztráta tlaku ve válcích = generálka motoru = 30 tisíc, což je u 12 let starého auta ekonomický nesmysl.
R.I.P., Fiat Brava.

Než jsem stačil s autem cokoliv podniknout, podnikli za mne "Pomáhat a chránit". Během hodiny jsem měl za sklem lístek s pozvánkou do hnízda Městké Policie. Žádné vysvětlování nepomohlo a stání nepojízdného vozidla v zóně se zákazem stání (opravdu tam někde daleko vzadu je značka - za 15 let jsem ji nezaregistroval) bylo oceněno na 1000 Kč.
Poučení? Jako řidič nesmíte opustit nepojízdné vozidlo. Prý to někde ve vyhlášce je.

Proklel jsem celou MP, zaplatil a smířil se s (doufám) poslední platbou za staré auto. Ale co dál?
(pokračování)

No comments:

Post a Comment

Přidat komentář (s Google účet)